JonteFire2 Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? *Host* *Host* barnen i mina familjer har alltid *Host* högsta betyg och är inne på privat skola *Host* (skryt) Du måste kanske vänta ett tag :o Men annars kan du ju testa med att ha myspys, om det går asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? Deg: cash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? *Host* *Host* barnen i mina familjer har alltid *Host* högsta betyg och är inne på privat skola *Host* (skryt) Du måste kanske vänta ett tag :o Men annars kan du ju testa med att ha myspys, om det går asså. Lol.. Men jag kan skaffa barn oxå men det vill jag inte.. jag vill bara ha tillbaka dem eller adoptera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanarie Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? *Host* *Host* barnen i mina familjer har alltid *Host* högsta betyg och är inne på privat skola *Host* (skryt) Du måste kanske vänta ett tag :o Men annars kan du ju testa med att ha myspys, om det går asså. Wow! Går de på privat skola :P Hehe det blir alltid kaos när rektorn kommer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Do'h tonåringen i familjen blev avvisad från privatskolan och nu börjar han få dåliga betyg :o Men, det ska typ gå adoptera tbax dom, det funka med hundar och katter iaf :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Men skriv in boolprop testingcheatsenabled true och så håller du inne shift och trycker på en gubbe och så kommer det upp en massa alternativ och då väljer du ''spawn'' och sen väljer du ''tombstobne of L and D'' ochså kommer det en gravsten och då trcker du på den och sen på ''get family member'' och om dina barns namn finns där så trycker du på dåm och så kommer barnen om dåm inte finns där så trycker du på ''add neighbor to family'' och så letar du upp dina barns namn och tycker på dåm. Om du väljer fel person så håler du inne shift och trycker på simmen och väljer force error och sen delete och då försvinner simmen men kan komma tillbaka nästa gång som du går in på den familjen och då får man välja att den ska flytta ut. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Hej.. jag var inne på en familj och spelade och hade jättekul tills en av barnen fick dåliga betyg så då kom socialen och tog BÅDA barnen! ;O så jag undrar 2 saker: 1. Kan jag få tillbaka mina barn?? 2. Hur gör jag för att kunna adoptera (det går ej när socialen har kommit!) OBS! det står att man ska skaffa lite mer "Deg" innan man ska adoptera.. va menar dem med det?? *Host* *Host* barnen i mina familjer har alltid *Host* högsta betyg och är inne på privat skola *Host* (skryt) Du måste kanske vänta ett tag :o Men annars kan du ju testa med att ha myspys, om det går asså. Lol.. Men jag kan skaffa barn oxå men det vill jag inte.. jag vill bara ha tillbaka dem eller adoptera Han älskar sina digitala barn <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Do'h tonåringen i familjen blev avvisad från privatskolan och nu börjar han få dåliga betyg :o Men, det ska typ gå adoptera tbax dom, det funka med hundar och katter iaf :rolleyes: lol. det är ju på Djurliv :P xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg