Magdis Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Jag har läst i andra trådar här att man måste ha klarat de två minispelen i spelet och fått två mynt för att komma till sista bossen. Jag bara undrar...nu är jag inne i Hideout Helm och försöker klara en massa svåra uppdrag på tid för att förstöra Blast o ´matic-maskinen. Har inte klarat det än. Men kommer det alltså ännu nån dörr som man inte kommer in genom utan mynten då? Jag trodde att man inte ens skulle komma in i Hideout Helm utan mynten. Tycker det är lite dåligt att man inte ska kunna klara hela spelet utan dem, de där minispelen är ju skitsvåra. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 jag har bara fått ett mynt :yucky: skitsvårt att få det andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 19 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Vilket av dem har du fått? Edit: Jag antar att det är Rarewarecoin du fått, för det var det lättaste upptäckte jag nyss. Jag klarade också Jetpack för en stund sen men spelet med Mario lessnar man ju på innan man kommit nån vart. ETT ENDA sketet litet liv har man på sig för 4 nivåer. :evil: Redigerat 20 Februari 2008 av Magdis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 jo... det var nog det mest irriterande jag har varit med om i ett spel någonsin. tog ju dagar att få mynten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg