Hoppa till innehåll

Bra Bränn Program Te Vista?

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej, jag undrar om det är någon som kan nått bra bränn program te vista.

hade tänkt att bräna några filmer, men har aldrig gjort nåt sånt förut så undrar om nån kan nån bra guid elelr kan ge nått bra tips?

Gäst Justfiwi
Skrivet

hade tänkt att bräna några filmer, men har aldrig gjort nåt sånt förut så undrar om nån kan nån bra guid elelr kan ge nått bra tips?

Nero är ett bra brännprogram, testa att googla på det.

Skrivet (redigerat)

ok, men jag tänkte bräna en film och på den står det DVDR bara så spelar det någon roll om det e ´DVD+R eller

DVD-R?

Redigerat av underwar
Skrivet

ok, men jag tänkte bräna en film och på den står det DVDR bara så spelar det någon roll om det e ´DVD+R eller

DVD-R?

Det spelar ingen roll vad jag vet. Den enda skillnaden på "+" och "-" är att + är ca 7% mer kompitabel och att den också kan spela upp både CLV och CAV.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...