Hoppa till innehåll

Min Hemsida


Gäst 48893
 Dela

Rekommendera inlägg

Säg gärna vad ni tycker eller vad som kan förbättras. Helst konstruktiv kritik.

 

EDIT: Länkade till min andra sida från början, men jag la ner den för jag blev sur på min webhost.

Så nu handlar tråden om min nya sida istället.

Ej optimerad för IE än. Använd Firefox istället.

Redigerat av 48893
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel.

 

Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten.

 

created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Habbo0Hotell

Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk?

+ Ny webbhost skulle väl vara bra, hela sidan är fullproppad med reklam, eller är det du som satt in de?

 

Loggan är snygg, bra kodad blablabla...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 48893

Jag la ner hemsidan. Blev sur på min webhost pga reklamen som dök upp. Dessutom har de usel support och en ostabil server. Som tur har jag en till hemsida hos en annan host. (länk)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 48893

Ett stavfel, läste igenom lite på hemsidan så jag tänkte väl att det vore schysst att säga till :) Pinsamt om du försöker vara proffesionell men ändå göra stavfel.

 

Det är under "What is the site about? Why join?" på startsidan, ungefär i mitten på texten.

 

created some guides and forums, focusing on creativity with a computer. As I already said, we can have grate advatage of it even if we're small in numbers.

Stavfel finns på alla sidor. Såg det där nån gång och tänkte fixa det, men glömde. (med andra ord: jag vet att det inte ska va så. slarvfel. Hursomhelst är sidan nere nu.

 

freehostia är bra, dock så borde du ändra domänet.

Förslag på nån sida? inte sidan med ., sen ett t och ett k (blir censur annars)

 

Fattar inte varför sidan är Engelsk och inte Svensk?
Jag är själv inte svensk och jag vill att även mina ej-svenska vänner ska kunna använda sidan. Dessutom kan de flesta Internetanvändarna inte svenska. Redigerat av 48893
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...