Svampen2 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 vad förvandlar man sig till då? En större och starkare version av Link. Man får den genom att ge ungarna på månen alla andra masker (förutom förvandlings maskerna) (tror jag sa rätt nu) ja jag förstår men jag har glömt hur man kom dit. jag har ett svagt minne man jag är inte helt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 vad förvandlar man sig till då? En större och starkare version av Link. Man får den genom att ge ungarna på månen alla andra masker (förutom förvandlings maskerna) (tror jag sa rätt nu) ja jag förstår men jag har glömt hur man kom dit. jag har ett svagt minne man jag är inte helt säker Hur man kommer till månen?Du väntar tills tredje natten så du kommer upp på tornet, sedan spelar du låten du fick av jätten efter första templet/grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Hur man kommer till månen? Du väntar tills tredje natten så du kommer upp på tornet, sedan spelar du låten du fick av jätten efter första templet/grottan. jag kommer inte ihåg vilken låt det va :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg