Gäst Kosmoo Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 (redigerat) Har lite scremmers :P (Varning kan vara läskiga) http://www.youtube.com/watch?v=bBRkep8hVzc...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=O1jksvg4xmQ&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=-QkJDZuQmeU...feature=related Säg ej att de är gammla eller så sånt kan ni dra åt h*lvete med! Redigerat 19 Februari 2008 av Kosmoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Orka me scremers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Orka me scremers Jag sa ju att jag inte ville ha sånna kommentarer, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Orka me scremers Jag sa ju att jag inte ville ha sånna kommentarer, Men när du skriver att du tror att många harsett de (vilket jag också tror) så måste du ju tåla en kommentar som t. ex. " Har sett de " eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Screamer samling på wikipedia. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Orka me scremers Jag sa ju att jag inte ville ha sånna kommentarer, Men när du skriver att du tror att många harsett de (vilket jag också tror) så måste du ju tåla en kommentar som t. ex. " Har sett de " eller liknande... Men ifall han har redan sett de så kan han skita i att kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Eller så kan du ta tåla kritiken eller skita i å posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Jag blir alltid skitskrämd av Screamers. Även om jag vet att och när de kommer. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Eller så kan du ta tåla kritiken eller skita i å posta. Eller så kan du ta dina skit kommentarer upp i arslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 SLUTA BRÅKA!!!!! :angry: :verymad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Massa off-topic här. Håll er till ämnet annars blir det tillsägelse/varning [EDIT] Rensade i tråden. Redigerat 27 Februari 2008 av Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Screamer samling på wikipedia. <3 den sortens screamer som den med ett telefon samtal efter filmen är den jag hatar mest :( efter att jag hade sett att en film på "bandet" som finns i filmen scary movie 3 fanns på sidan hamsterpaj.net(såg den aldrig och de har tagit bort filmen), läst komentarerna(alla skrev att de fått ett telefonsamtal direkt efter som sa "seven days", en skrev att tjejen kom ut ur tv då... okej, nu tror jag inte på det där sista, men ändå) och sett scary movie 3 ett halvår senare hade jag blivit skrämd för livet för skräckfilmer och va skitskraj att tjejen skulle komma ut ur min tv i ett helt år... jag hatar fortfarande skräckfilmer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.