Ratchet and clank2 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) Jag vill veta hur man får två st. Extra nanotech på planeten där man måste använda sin swingshot och på testingfacility där man ska använda sin glider. Snälla hjälp mig. Redigerat 15 Mars 2004 av Ratchet and clank2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 har inte det men min kompis har kan fråga och skriva tillbaka!!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet and clank2 Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag har tagit båda men den med swingshooten fattar jag inte hu jag gjorde! På den med glidern gör du så här: När du kommer till det stället med lava under så skall du vända åt höger eller vänster och flyga tillbaka!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Svinga så mycket du kan med swingshot, jag kommer ej heller ihåg hur jag gjorde :ph34r: Redigerat 10 Maj 2004 av Daniel larsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg