uchihasasuke Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Skrivet 20 Februari 2008 kan någon en sida på special effekter ;) skulle vilja veta Citera
Gäst TheWho Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 kan någon en sida på special effekter ;) skulle vilja veta Vad för sorts specialeffekter söker du? Citera
Aircondition Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Specialeffekter, haha. ;D Lät rätt skoj. Kanske förklara liiite mer vad du menar? ._. Citera
madarauchiha Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 hej det uchiha sasuke menar är special effekter typ som från en serie naruto jag vet för jag känner han Citera
uchihasasuke Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Ja som madarauchiha menar. En manga serie typ som är gratis för jag vill inte betala. :P som (super krafter) som man kunde göra för jag har sett sånt på youtube. please svara :lol: typ om naruto om du vet var det är en bra serie men vill att det ska vara gratis vet någon sida <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.