uchihasasuke Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 kan någon en sida på special effekter ;) skulle vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 kan någon en sida på special effekter ;) skulle vilja veta Vad för sorts specialeffekter söker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Specialeffekter, haha. ;D Lät rätt skoj. Kanske förklara liiite mer vad du menar? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
madarauchiha Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 hej det uchiha sasuke menar är special effekter typ som från en serie naruto jag vet för jag känner han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uchihasasuke Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Ja som madarauchiha menar. En manga serie typ som är gratis för jag vill inte betala. :P som (super krafter) som man kunde göra för jag har sett sånt på youtube. please svara :lol: typ om naruto om du vet var det är en bra serie men vill att det ska vara gratis vet någon sida <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.