darkvill Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 jag måste ju godkänna mitt acc genom mail men det har inte kommit nåt tar det bara lite tid eller vad är fel ingen som vet eller nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag måste ju godkänna mitt acc genom mail men det har inte kommit nåt tar det bara lite tid eller vad är fel ingen som vet eller nu funkar det så funkar det nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 jag måste ju godkänna mitt acc genom mail men det har inte kommit nåt tar det bara lite tid eller vad är fel ingen som vet eller nu funkar det så funkar det nu eller? Han skrev ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 mm...men i samma post skrev han att det inte funkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Nja, det var ju konstigt. Och det står inte att han har ändrar inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.