Hoppa till innehåll

Achievements Tillsammans?!


Darrow
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv?

Lämna dom lata j*vlarna ifred xP

 

Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all.

 

Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt.

 

Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där.

Redigerat av xantus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har fått alla achivements ärligt. Sen körde jag på min brossas acc och fick "Step in razor" direkt! På mitt acc höll jag på att försöka få det dag ut och dag in sen fick jag det på "The Pit" i ett slayer game. Men att jag fick "Step in razor" andra gången typ med min brossas acc fattar jag inte. :P

 

P.S. Det är inte roligt att fuska sej till dom. Jag har gort det på min kompis acc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv?

 

Lämna dom lata j*vlarna ifred xP

 

Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all.

 

Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt.

 

Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där.

 

*host* Jag hjälpe dig med meta score *host* :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv?

 

Lämna dom lata j*vlarna ifred xP

 

Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all.

 

Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt.

 

Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där.

 

*host* Jag hjälpe dig med meta score *host* :P

 

Meta score tycker jag är ganska lätt att få. Jag skaffade det själv. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...