xantus Skrivet 19 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2008 fick "tripple kill" "stepping razor" och over kill på samma gång....Swords kommer inte ihåg namnet på kartanHaha, jag med :P jag fick det på epithap eller va f*n den heter =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Behöver man ,live för Achivements?Du behöver live för visa achivements. MEn dom flesta går att få offline. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv? Lämna dom lata j*vlarna ifred xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv? Lämna dom lata j*vlarna ifred xP Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all. Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt. Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där. Redigerat 12 Augusti 2008 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Har inte live men ska kanske få det. Vet inte ens hur det är att spela "Live". :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Jag har fått alla achivements ärligt. Sen körde jag på min brossas acc och fick "Step in razor" direkt! På mitt acc höll jag på att försöka få det dag ut och dag in sen fick jag det på "The Pit" i ett slayer game. Men att jag fick "Step in razor" andra gången typ med min brossas acc fattar jag inte. :P P.S. Det är inte roligt att fuska sej till dom. Jag har gort det på min kompis acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Har inte live men ska kanske få det. Vet inte ens hur det är att spela "Live". :P Så skriv inte, än mindre lägg in en bild. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Suqemi Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 overkill fick jag lätt på ett sword-spel, kommer inte ihåg mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv? Lämna dom lata j*vlarna ifred xP Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all. Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt. Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där. *host* Jag hjälpe dig med meta score *host* :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Moget att försöka fuska tills sig katana. Haha, kan du inte fixa de själv? Lämna dom lata j*vlarna ifred xP Jo, jag har en katana ska jag vara ärlig fick jag hjälp med en :/ Att få 2 spelare dödade på EN sparten laser stråle i ranged playlist free 4 all. Jag tror de va free 4 all iallafall men det är nästa helt omöjligt att få den men inte omöjligt. Men ingen annan om man inte ränknar uppdragen o de men det är ju meningen att man ska kunna hjälpa varann där. *host* Jag hjälpe dig med meta score *host* :P Meta score tycker jag är ganska lätt att få. Jag skaffade det själv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jag hatade the covenant och the ark.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg