Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel

Nä, dä ä ju The Covenant! (inte den här diskussionen igen)

Älska när man får en hornet och möter två scarabs. <3
Skrivet

Det enda episka i The Covenant är när man får en Hornet och får slåss mot massor med Banshees och Phantoms. Men hur nice är det inte att rulla in med tre tanks och 4-5 Warthogs och slåss mot flera Choppers, Wraiths, en Phantom och tillslut en Scarab. (Du startade det :( )
Skrivet

Det enda episka i The Covenant är när man får en Hornet och får slåss mot massor med Banshees och Phantoms. Men hur nice är det inte att rulla in med tre tanks och 4-5 Warthogs och slåss mot flera Choppers, Wraiths, en Phantom och tillslut en Scarab. (Du startade det :( )

Jag tycker Cortana är den svåraste banan att klara. Jag kör på Legendary när jag ska fixa meta. :P
Skrivet

Japp det gör man..satt fast på floodgate legenadry länge ända tills xpliT hjälpte mig :)

Floodgate klarade jag på legendary med blind skullen på :P Fas det var efter jag hade klarat spelet på legendary
  • 3 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

synd att de inte gick att få overkill för jag vill så GÄRNA HA DE SÅ MYCKET!!!! då har jag commder huvudet de är svårt att få den :( jag blir lätt sur när jag är så nära att få den

post-76736-1222553483_thumb.jpg

Redigerat av pedroplix
  • Skapa ny...