Fruktnystan Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel Nä, dä ä ju The Covenant! (inte den här diskussionen igen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel Nä, dä ä ju The Covenant! (inte den här diskussionen igen) Älska när man får en hornet och möter två scarabs. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel Nä, dä ä ju The Covenant! (inte den här diskussionen igen) Det enda episka i The Covenant är när man får en Hornet och får slåss mot massor med Banshees och Phantoms. Men hur nice är det inte att rulla in med tre tanks och 4-5 Warthogs och slåss mot flera Choppers, Wraiths, en Phantom och tillslut en Scarab. (Du startade det :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Haha, de är ju bäst! The Ark är dne mest episka banan i alla Halo spel Nä, dä ä ju The Covenant! (inte den här diskussionen igen) Det enda episka i The Covenant är när man får en Hornet och får slåss mot massor med Banshees och Phantoms. Men hur nice är det inte att rulla in med tre tanks och 4-5 Warthogs och slåss mot flera Choppers, Wraiths, en Phantom och tillslut en Scarab. (Du startade det :( ) Jag tycker Cortana är den svåraste banan att klara. Jag kör på Legendary när jag ska fixa meta. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Orka köra legenadry ensam :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Orka köra legenadry ensam :P Orka köra legendary i co-op. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Japp det gör man..satt fast på floodgate legenadry länge ända tills xpliT hjälpte mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Japp det gör man..satt fast på floodgate legenadry länge ända tills xpliT hjälpte mig :)Floodgate klarade jag på legendary med blind skullen på :P Fas det var efter jag hade klarat spelet på legendary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Pff skrytmåns :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Pff skrytmåns :PVadå da? Får man inte skryta om man har gjort ngt bra? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Pff skrytmåns :PVadå da? Får man inte skryta om man har gjort ngt bra? :D Nepp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pedroplix Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) synd att de inte gick att få overkill för jag vill så GÄRNA HA DE SÅ MYCKET!!!! då har jag commder huvudet de är svårt att få den :( jag blir lätt sur när jag är så nära att få den Redigerat 27 September 2008 av pedroplix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg