Backstab Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Tja! :) Jag var inne å kollade lite saker på wowhead.com så stog det att patch 2,4 har kommit. med en ny raid och instace + nya daily quests å BOJ revards.. men när jag kollade på wow-europe och worldofwarcraft.com stog det inget om det. någon som vet när 2,4 kommer eller något annat om 2,4?
Gäst TheWho Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Tja! :) Jag var inne å kollade lite saker på wowhead.com så stog det att patch 2,4 har kommit. med en ny raid och instace + nya daily quests å BOJ revards.. men när jag kollade på wow-europe och worldofwarcraft.com stog det inget om det. någon som vet när 2,4 kommer eller något annat om 2,4? Kan du länka? Det finns nämlingen en falsk ute på internet.
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Den itemlisten/questlisten som finns på wowhead/thottbot är den dom är ute på PTR'en just nu. (Test servern) 2.4 har ännu inte kommit ut, det kommer nog dröja 1-2 månader tills den kommer.
Rekommendera inlägg