zazaza Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 vet ni hur man får mew på crystal.jag vet att man behöver en gs ball men jag vet inte hur man får den.kan ni bäreta det till mig.och hur man kan möta lugia på ön. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 vet ni hur man får mew på crystal.jag vet att man behöver en gs ball men jag vet inte hur man får den.kan ni bäreta det till mig.och hur man kan möta lugia på ön. :)För att kunna möta lugia så måste du ha silver wing, som du får i första världen, i crystal börjar du i andra världen. Och du kan inte möta mew i crystal, du kan bara byta, elelr fuska till han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 gs ball kan man bara få i japanska versionen och man får celebi av den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 vilken stad får man silver vingen och vart i staden? och hur får man celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Jag tror man fick Silver Wing i Pewter staden, men jag är inte säker. I början av Kanto iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 beror på vilket spel det är, har du silver får du rainbow wing i pewter city. är det guld får man silver wing i pewter city, kommer ej ihåg hur det är på crystal. kolla på serebii.net. Mew får du om du byter från R/B/Y, nått annat sätt känner jag inte till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gillis Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag behöver litehjälp jag kan inte länka mellan kristal och röd hjälp snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Skapa en ny tråd isånnafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg