Imaginary Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Brukar ni kolla på det?Det var grymt i Tisdags när han gjorde spolarvätska av champagne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Just i tisdags skulle jag titta lite på tv för att jag inte hade nåt o göra.då såg jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 han är rätt så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag hade det på Tv:n och kollade lite då och då, men jag tycker att han är väldigt uppfinningsrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 har itte hört talas om det pogrammet heller! när kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.