halokrom Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Hur linkar man med 4 xbox? Kan man det, för på tex HALO 3 så står det att man kan linka upp till 16 st spelare. Citera
TecWizard Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Har inte Xbox själv. Men jag gissar på att man gör som man gör med datorer när man köra LAN. Man koplar ihop med hjälp av nätverkskablar eller i Xbox fall Cross-over. Xbox En sida på engelska men det är Xbox hemsida och där står hur man gör och vad man behöver. Redigerat 21 Februari 2008 av SilverKnight Citera
halokrom Skrivet 21 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Har inte Xbox själv. Men jag gissar på att man gör som man gör med datorer när man köra LAN. Man koplar ihop med hjälp av nätverkskablar eller i Xbox fall Cross-over. Xbox En sida på engelska men det är Xbox hemsida och där står hur man gör och vad man behöver. OK! Tack för hjälpen, så man behöver en router? Citera
TecWizard Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Skrivet 21 Februari 2008 Har inte Xbox själv. Men jag gissar på att man gör som man gör med datorer när man köra LAN. Man koplar ihop med hjälp av nätverkskablar eller i Xbox fall Cross-over. Xbox En sida på engelska men det är Xbox hemsida och där står hur man gör och vad man behöver. OK! Tack för hjälpen, så man behöver en router? Ja och man kan ta den man har till datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.