svenne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 kan ni några buggar skriv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 att DFT-30 har tre hjul på ena sidan och två på andra.det saknas ett bak hjul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 åk till ganton gym och skriv jetpack fusket sen flyger du upp i taket i hörnet av gymmet (vänster om dörren) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannike Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Köra över folk så hamnar dom på taket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 skjuter så flyger dom 100 m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Kastade en granat som drabbade mig, jag flög in i en vägg, och fortsatte rakt igenom, när jag hade kommit igenom så hade jag 3hp kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Kastade en granat som drabbade mig, jag flög in i en vägg, och fortsatte rakt igenom, när jag hade kommit igenom så hade jag 3hp kvar.Hhaha, måste vart härligt att see ^^ Jag har en härlig screenshot på en bugg, kan visa den sneare, då är det en soldat som skjuter, men han har inga armar så vapnet flyger framför han^^ Det ser härligt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg