TiredRacoon Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Löjligt av folk att säga att "Den och den filmen är dålig för den är gammal och svartvit" eller "Den är dålig för jag fatta ingenting". Casablanca är bra - King Kong 1933 är bra - Night of The Living Dead är bra (Alla i svartvitt) Det gäller att vara mer objektiv och se på vad som faktiskt är dåligt i filmen, och om det bara är en själv som har ett problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Utvandrarna House of Blood Ultraviolet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Utvandrarna House of Blood Ultraviolet Ultraviolet är ju skitbra :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Utvandrarna House of Blood Ultraviolet Ultraviolet är ju skitbra :S Jag tycker den bara är jobbig och meningslös :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man kan förstå en film och ändå tycka den e kass, t.ex. Harry Potter 5 är jäkligt dålig, ändå förstår jag den. Omfg. House on haunted hill Inget man blir rädd av, typ Bambifilm Vad är dåligt med den filmen? "bambi" tappades du i golvet när du föddes tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.