NeXxa Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Jag har precis köpt ett nytt grafikkort . ett Sapphire Radeon HD3850 som det finns inbyggt ljudgrejjs i . Sen nu när jag ska spela upp något ljud så hörs det inget . jag har ringt runt lite men ingen vet hur man gör med vista :S Det jag behöver göra är att hitta ljudenheterna till ljudkortet och inte spela via grafikkortets ljud.. någon som vet hur man gör på VISTA ? Lite svårt att förklara men skulle vara väldigt snällt om nån viste:) Om nån vet så kan ni adda min msn så slipper ni skriva här.. [email protected] Citera
Gäst Kosmoo Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Skrivet 22 Februari 2008 Några sladdar? Eller kan de vara inställningarna, checka alla sladdar och inställningar så kommer det säkert lösa sig. MVH//Kosmoo Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Har du testat att uppgradera ALLA drivrutiner för dina enheter på datorn, som för moderkort, grafikkort osv. Men det kanske är två enheter som inte passar så bra tillsammans, så att ljudet helt enkelt vägrar spela upp sig. Sök på google och se om det är flera som har haft det problemet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.