JonteFire2 Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 hej! Jag har precis köpt Nattliv och det går jätte segt!! Vet ni vad jag ska göra för att det ska gå fortare.. det är inget fel på spelet.. det är bara segt! Går det inte jätte segt för er som har 2 st spel eller mera?? OBS: jag har kollat på ett program hur mycket plats det tog.. och det tog typ 2000 mb eller nått! :o nån som vet vad jag ska göra?? Man kan ju inte spela när det går jätte segt..
Jote Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Skrivet 23 Februari 2008 Hmm, jag har nästan alla Expansions och det går ganska normalt, men ibland går det segt när det laddar när dom är på semester. Själv vet jag inte anledningen. Testa ring kundtjänsten eller kolla på deras hemsida
xEvvEx Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Skrivet 29 Februari 2008 Jag har alla expantioner utom fritid och mitt går inte segt, bara lite kanske x]. Pröva diskrensa, defragmera och lite sånt, då brukar datorn bli lite snabbare.
JonteFire2 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2008 men åh förlåt! :) Det gick bara segt för att jag precis hade installerat det.. Men sen efter en stund när jag spelade det så gick det lika snabbt som när jag bara hade det vanliga :) så ni behöver inte hjälpa mera! :D
Rekommendera inlägg