Hoppa till innehåll

Pokemon Går Åt Skogen?


Svampen2

pokemon? går åt skogen?  

53 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst linkinpark92

Nej.

 

Det är mer taktiskt nu. Fler föremål, fler pokémon, fler attacker, mer strategi. Det blir bara bättre och bättre. Att dem nu är uppe i nästan 500 pokémon stör mig inte alls, det är bara bra med mycket variation.

Sure, grafiken har inte förändrats mycket sen R/B/Y, men pokémon har aldrig handlat om bra grafik, utan om grym spelbarhet.

 

Så bra som pokémon säljer kommer game freak och nintendo fortsätta pumpa ut fler spel, och det glädjer mig bara.

Redigerat av linkinpark92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej.

 

Det är mer taktiskt nu. Fler föremål, fler pokémon, fler attacker, mer strategi. Det blir bara bättre och bättre. Att dem nu är uppe i nästan 500 pokémon stör mig inte alls, det är bara bra med mycket variation.

Sure, grafiken har inte förändrats mycket sen R/B/Y, men pokémon har aldrig handlat om bra grafik, utan om grym spelbarhet.

 

Så bra som pokémon säljer kommer game freak och nintendo fortsätta pumpa ut fler spel, och det glädjer mig bara.

 

Sant, sant. Jag spelar själv inte pokemon längre, var väll några år sedan. Men vad jag läst och sett om pokemon så tycker jag som du säger att visst finns det mer föremål, pokemon , attacker o.s.v. Men jag tycker de borde utveckla pokemon mer. Som någon skrev tidigare, att det är för 5-10 åringar kanske. Jag tycker väll att det räckte vid chrystal eller fire red men som sagt så tycker nästa generation att det borde tagit slut vid pearl/diamond. Men de borde utveckla pokemon spelet så det kan få en större publik.

kanske en dum tanke, men så tycker jag. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Nej.

 

Det är mer taktiskt nu. Fler föremål, fler pokémon, fler attacker, mer strategi. Det blir bara bättre och bättre. Att dem nu är uppe i nästan 500 pokémon stör mig inte alls, det är bara bra med mycket variation.

Sure, grafiken har inte förändrats mycket sen R/B/Y, men pokémon har aldrig handlat om bra grafik, utan om grym spelbarhet.

 

Så bra som pokémon säljer kommer game freak och nintendo fortsätta pumpa ut fler spel, och det glädjer mig bara.

Håller med ^_^

 

Dock var det mycket roligare för en ensam spelare i dem äldre spelen.

 

Och ni som tyckte poke´mon var roligare vid 8-9-årsåldern, tycker ni då Final Fantasy, World of Warcraft, Olivion och andra RPG-spel är för 8-9-årsåldern? För det är ju i grunden exakt samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att pokemon är lite tjatigt nu alltid samma sak dom skulle slutat vid emerald tycker jag.nu härmar alla nya pokemonnen dom gamla dom ser nästan lika dana ut ju. och då menar jag bara pokemonen inte spelen dom kan fortsätta göra spel men inte pokemon ellafall inte så dom ser nästan lika ut <_<

 

Pokemon Röd Bullet in my heart. Jag körde det 24/7 hade allt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...