Crys Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Finns bags som ser ut sådär. http://www.wowhead.com/?item=21876 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Han kanske syftade på att han bara hade Primal Mooncloth Bags, Och inga andra. Men som alla redan har sagt, Så är det en private. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Kolla på bagsen, det säger allt.Du är Smart du. Det e Privat server såklart- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 haha det där gjorde jag idag på privat serve men inte riktigt så han döda mig och jag tröck på nån attack minns inte vilken det va så då levde jag fast va död konstigt så ingen kunde attackera mig och jag kunde inte attackera dem det händer jätte många konstiga bugg i raids på privat serve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 detta är ingen privat server!!! hur kommer man upp där?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Man hoppar, lawl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 från var?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) det e en privatserver kolla flying mountet. han har alliancens flying mount och han e en bloodefl och e i en group med en tauren OBS: den första bilden då Redigerat 17 Mars 2008 av Drulli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Cenarion war hippogryph >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Cenarion war hippogryph >.>Den ikonen ser inte ut så. Och som 10 pers har sagt så är det private server. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg