Vendetta Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hej, imörn ska jag köpa ett Wii spel. Jag skulle gärna vilja ha några tips och även lite vad spelen handlar om. Jag har: GH3 SMG Wii sport * Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 vänta på super smash :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Zelda: Twilight Princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 om du gillar strategi så vänta på fire emblem kommer den 14:e mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 The Legend Of Zelda: Twhilight Princess!!! Skit kul, bara att man fastnar ibland på vissa ställen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har precis skaffat Metroid Prime 3 själv. Så nu säger jag: Skaffa det också, GRYMT BRA :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 vänta på super smash :PDét kommer ut i maj-juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 om du gillar strategi så vänta på fire emblem kommer den 14:e marsOch Battalion Wars e redan ute >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 ska åka om en timme, får se vad jag köper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 om du är osäker så kan du ju alltid chippa wii:et och ladda ner spel som jag har gjort fungerar som en räls ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Metroid Prime 3. Köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) har laddat ner Metroid prime 3 Redigerat 24 Februari 2008 av wiigamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.