Dextrozol Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 Hej jag vill köpa en ny dator och vill helst ha en apple(mac)dator. Vilken storlek behöver en bärbar dator för att köra wow? HELP me! Tycker appletangentbordet e så skönt och bra och och själva datan e 16x16 cm(min pappa har en) B) Fast den kanske inte e så stor datakraft men jag vill kunna köra wow och lite andra grejer på den. Säg gärna vilken prisklass det ligger på (bärbar också) :thanks: Citera
Aircondition Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 Hej jag vill köpa en ny dator och vill helst ha en apple(mac)dator. Vilken storlek behöver en bärbar dator för att köra wow? HELP me! Tycker appletangentbordet e så skönt och bra och och själva datan e 16x16 cm(min pappa har en) B) Fast den kanske inte e så stor datakraft men jag vill kunna köra wow och lite andra grejer på den. Säg gärna vilken prisklass det ligger på (bärbar också) :thanks: 1. Trevligt, trevligt. 2. Vad pratar du om? Storlek? 3. Jo, det är ju det jag försöker. 4. Hm, okej. -.- 5. Jo, det sade du ju innan. 6. Vilken prisklass? Det är väl för f*n du som ska bestämma prisklass? Men visst, jag tycker att du ska köpa en dator för 76 000, jag tror inte att World of Warcraft kommer rulla annars. Fattar inte särskilt mycket av tråden, du kanske skulle kunna förklara lite bättre vad det är du vill egentligen? Citera
Dextrozol Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2008 hur mcyket gb och sånt den behöver och hur mcyket datakraft den måste ha osv hur mycket dom ligger på i pris ungefär... "suckar" inte över 20 000 tack min dell jag skriver på nu är förmodligen sämre än bärbara och den rullar på wow (fast bilden hänger inte med) va inte negativ! Citera
Aircondition Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 hur mcyket gb och sånt den behöver och hur mcyket datakraft den måste ha osv hur mycket dom ligger på i pris ungefär... "suckar" inte över 20 000 tack min dell jag skriver på nu är förmodligen sämre än bärbara och den rullar på wow (fast bilden hänger inte med) va inte negativ! Det beror ju på vad du ska ha datorn till. Du har bara skrivit... något med WoW i alla fall. Kan du inte skriva vad du ska ha datorn mer till? Yes, en prisklass, woho! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.