Maenster Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 ''myten'' har fungerat säger många men ...... Jag tror inte den e sann Deoxys kan man bara få genom fusk :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 vet inte vem jag ska tro...... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Deoxy kan du bl.a få genom att fånga den på en av öarna på Sevii Islands på LG/FR och sedan skicka över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) ''myten'' har fungerat säger många men ...... Jag tror inte den e sann Deoxys kan man bara få genom fusk :lol: OMG! MAn kan få deoxys genom en av dom 2 sista öarna eller så va det 3 men strunt i de. när du kommit till dom 2/3 sista öarna så ligger deoxys där. Sammasak om du ska ha lugia. För att få Lugia behöver du MysticTicket och för att få den kan du ladda ner den från nintendo event. För att få deoxys behöver Aurora Ticket. Den kan du ladda ner med genom nintendo event. För mer info gå in här http://www.serebii.net/red_green/mysterygift.shtml Redigerat 5 Mars 2008 av ZiLbOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 lol :D skjut upp 100 raketer i staden där det finns träd på vattnet vilket kan ta ett tag deeet! ärrrrr! ingen! myyyyt! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 lol :D skjut upp 100 raketer i staden där det finns träd på vattnet vilket kan ta ett tag deeet! ärrrrr! ingen! myyyyt! :o Jo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 lol :D skjut upp 100 raketer i staden där det finns träd på vattnet vilket kan ta ett tag deeet! ärrrrr! ingen! myyyyt! :o Sluta väcka gamla trådar till liv!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 NÄMEN VILKEN GULLIG RAYQAZA DU HAR :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 (redigerat) DU HAR JU MYCKET SNYGGARE AVATAR SJÄLV. <_< ASSÅ SNÄLLA, LÅT TRÅDEN DÖ!!!!!!! HAN HAR FÅTT SVAR PÅ SIN FRÅGA!!!!! :angry: :angry: Redigerat 21 April 2008 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 :bah: men jag tyckte ju bara den var gullig :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 :bah: men jag tyckte ju bara den var gullig :unsure: Jag håller med Legobiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hollow Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 hmmm... säkra på att detta inte gäller för Emerald? <_< För på r/s ser man ingen raket etc, det gör man på emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg