Svampen2 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 ledsen om jag glömde nåt spel. men vilka är era? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hur kan du glömma några om du inte skrev upp några??? Aja här är mina: - The Legend Of Zelda - Ska skaffa mig - Zelda II: The Adventure Of Link - Ska skaffa mig - A Link To The Past - Link's Awakening - Ska skaffa mig - Ocarina Of Time + Ocarina Of Time: Master Quest - Majoras Mask - Oracle Of Ages - Oracle Of Seasons - The Wind Waker - Four Swords Adventures - Ska skaffa mig - The Minish Cap - Twilight Princess - Phantom Hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 The Legend Of Zelda A link to the past + Four Swords Zelda Collectors Edition Zelda: Wind Waker Link's Awekening Link: Faces Of Evil Zelda: Wand Of Gamelon Tror det var alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 det skulle vara en om röstning men det vart nåt konstigt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Ocarina Of Time Majoras Mask The Wind Waker (tror ja) Four Swords Adventures The Minish Cap Twilight Princess Dom har ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg