knark Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Mina föräldrar har varit skilda i typ 5 år, jag bryr mig inte! Wendos snyft :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 mina föräldrar har inte skilt sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 mina föräldrar har inte skilt sig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 mina föräldrar skilde sig när jag var typ 6-7 år minns inte riktigt när min mamma sa det blev jag bara arg att min mamma störde mig när jag kolla på mitt favo pogram :P visste typ inte vad det va :lol: men det känns jobbigt nu när jag är äldre... man var ju typ drogad när man var liten så man inte fatta nått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Mina föräldrar skilde sig när jag var, typ 5 år. Brydde sig inte så mycket, jag träffar ju båda ändå som nån sa. Dock blir det lite drygt i längden med bussresa i typ 1 timma, men det är inte så jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Min mamma och pappa bor typ 500 m ifrån varandra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Min mamma och pappa bor typ 500 m ifrån varandra :oSamma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Mina föräldrar har varit skilda sedan jag var 7 år, lite jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden men annars är det väl som det är. Men inte kul när farsan har en fru som tror hon äger hela huset =( De som inte har skilda föräldrar borde vara glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Mina föräldrar har varit skilda sedan jag var 7 år, lite jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden men annars är det väl som det är. Men inte kul när farsan har en jobbar kompis som tror hon äger hela huset =( De som inte har skilda föräldrar borde vara glada. nästan samma för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Glad för att min inte har skild sig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Mina har inte inte skilt sig, och tack gode gud för de :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Mina har inte inte skilt sig, och tack gode gud för de :lol:Hallelujah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.