MaryJane Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Skrivet 24 Februari 2008 Hej jag har en skol uppgift. jag ska skriva om varför de flästa blev fattiga eller. frågan är så här iafall (Är det inte de fattigas fel att de är fattiga?) jag skulle vilja veta om någon har en bra länk där det står lite fakta. vill hälst ha svar innan torsdag för då måste ja lämna in min uppgift . ja e tacksam för svar eller hjälp Citera
Mosa1nagant Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Är det inte sportlov denna vecka? :huh: Citera
Trips Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Är det inte sportlov denna vecka? :huh:Olika för olika delar av landet. OnT: Beror ju på, om man inte tar skolan seriöst och skolkar hela tiden så får man antagligen inte ett så bra jobb och inte så bra betalt. Man kan ju också födas i en fattig familj, och då kan man väll inte säga att det är personens fel. Citera
eeewwhh Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia Citera
Vitdom Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Är det inte sportlov denna vecka? :huh:Olika för olika delar av landet. OnT: Beror ju på, om man inte tar skolan seriöst och skolkar hela tiden så får man antagligen inte ett så bra jobb och inte så bra betalt. Man kan ju också födas i en fattig familj, och då kan man väll inte säga att det är personens fel. Vissa kanske också är stressade som mig och pluggar även på loven. Citera
neVah Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Skrivet 26 Februari 2008 Amen lol robbie du ska klara av det där själv XDXD Citera
MaryJane Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2008 Amen lol robbie du ska klara av det där själv XDXD men nej det är försvårt :rolleyes: men ja har redan skrivit allt själv. SÅ HAHA Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Amen lol robbie du ska klara av det där själv XDXD Informationen om detta forum lyder; Diskutera allt som har med skola och utbildning att göra här. Behöver du hjälp med någon läxa? Fråga här...Så då kan han ju fråga om hjälp här, eller hur? Men i allafall, dom som är fattiga, dom har nog inte gjort sig till det av sig själva, dom kanske har födds i ett fattigt hem, och inte gått i skola, och fått jobb. Dom kan ju ibland gjort det själva också, dom kanske är trött på sitt liv, misslyckads med sina liv, och gett upp hoppet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.