Link1 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tja jag vill spela online men det kommer inte upp några servrar. Det står att måste ha EA downloader för att kunna spela online kan någon hjälpa ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Köpte du spelet på EA hemsida. Om ja måste du också ladda ner EA downloader för att kunna installera och spela. Du får leta på google dom har slutat att lägga upp den på sidan. Eller så kan det vara att du måste installera ny punkbuster ( ny version ) Om du inte vet vad Punkbuster är då får du reda på vad det är. Det måste varena spelare ha. Det skyddar mot fuskare och så. Så att man inte aimbot/wallhack/speedhack osv. Det kommer alltid uppdateringar. Men om du har ett spel som innehåller punkbuster brukare det finns nåt som heter pbuster eller punkbuster i aktivitetshanteraren. Nåt med det namnet. Om du har det så uppdaterar det sig själv, Ofta. Det gör det för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Nej jag köpte det i affären. Och jag vet va punkbuster är. men jag har ominstalerat BF 2142 borde jag inte få den nya versionen då ?? Men jag har laddat ner det men dom har bytt namn på det till EA link men jag går inte på spelet vill joina en server står det att jag måsta uppdatera. Jag gör det men det funker endå inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 måste uppdatera vad ? Prova att ptcha spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 hur ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Testa tt patcha spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ladda ner patchen från BF hemsida kan inte adressen men sök på Google. Det finns en ny version med HighWayTampa och man måste ha den uppgraderingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Här får du en länk til 1.40 patchen http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22635 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Tack så mycket. Ska filen läggas på något spicielt ställe eller är det bara att ladda ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ladda ner bara sen installerar du sen Wallá prova att spela nu då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Tack nu funkar det. Men nu när jag joinar en server så blir jag kickad å så står det Punkbusters ??? Kan du hjälpa mig mid det åxå ?? (A) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Tack nu funkar det. Men nu när jag joinar en server så blir jag kickad å så står det Punkbusters ??? Kan du hjälpa mig mid det åxå ?? (A) :P har du aktiverat punkbuster <_< Redigerat 29 Februari 2008 av Sgt_Denis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg