Gäst TheWho Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Ska formatera min dator nu men måste ställa in i BIOS att den ska boota från CD:n. Problemet är att som jag har förstått ska man trycka på tangenten när tillverkarens logga kommer upp oftast. Nu har jag ju en komplett dator, och de visar ingen logga. När ska jag trycka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Ska formatera min dator nu men måste ställa in i BIOS att den ska boota från CD:n. Problemet är att som jag har förstått ska man trycka på tangenten när tillverkarens logga kommer upp oftast. Nu har jag ju en komplett dator, och de visar ingen logga. När ska jag trycka? spamma tangenten när det står att du ska trycka på den(om det inte gör det så börja spamma precis när den startar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Du kan kanske se vilken tangent du ska trycka på om du söker på datormodellnummret, eller om du har byggt datorn själv, så kan du kanske hitta nått om du söker på moderkorttillverkaren, eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 tryck bara på delete när du startar datorn och fortsätt trycka till nåt du inte känner igen kommer fram ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.