Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Ok, Nu har jag köpt COD4 på datan, Men när jag skulle installera det så fick jag nåt error, Jag ska gå igenom det. Ärsom min hårddisk © inte har tillräckligt minne kvar för spelet, Så var jag ju tvungen att välja costum. När jag har ändrat till E: så klickar jag på Nästa, Men sen så får jag ett error där det står Couldnt create folder. Så snälla, Hjälp mej! Citera
Gäst TheWho Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Testa med att skapa mappen själv och sedan ange sökvägen när du ska installera. Citera
Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Det har jag försökt, Men inget funkar. Citera
TheGreatest Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 um...är inte E: DVD-RW-enhet?(kanske inte på alla datorer) testa att lägga den på D. Citera
Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Skrivet 25 Februari 2008 Vi får se om jag fixar problemet. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.