xpliT Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Rubriken säger allt, vilken/vilka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag började spela i lördags och jag frågade då mina kompisar vilken realm jag skulle köra på, nästan alla sa realmen "Stormscale" som är en PvP. På den severn är det väldigt många svenskar har jag märkt Adda mig där, IsDronning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Shattered Hand är i princip 80% Svenskar på hela server, Du kan skriva "Tja" i /1 så svarar alla på svenska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Shattered Hand. Horde. = :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Executus/Darksorrow ere också många svenskar på. själv lirar ja på Xavius däre finns ganska många svenskar också. De finns svenskar överallt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Ok, gjorde en mage på Stonemaul men tog bort den rätt så snabbt eftersom det bara fanns ryssar där -.- Är det mkt folk inne på de realmsen ni räknade upp, det är tråkigt att springa runt i en tom värld? [EDIT] Kollade på realmsens population och då stod det "Recommended" på några, betyder det att det är högre eller lägre population än "Normal"? Redigerat 25 Februari 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Recommended är väl ungefär som Normal, lagom med spelare. Men gör en på shattered hand, där är det gott om svenskar. Som sagt, du kan skriva Tjenare i general och alla svarar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Moonglade ofc, RP FTW! men de få gladiator's (bara horde) är svenskar och är samlade i ett guild.. magtheridon har ju nihilum men massor från sverige också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag gör en BE på Shattered Hands dåe xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag gör en BE på Shattered Hands dåe xD Adda Quaim :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Tarren Mill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag gör en BE på Shattered Hands dåe xD Adda Quaim :P Japps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg