Newk Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 mm bara ryssar på stonemaul, gör en på magtheridon också å inspecta kungen -.- lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Kör på Executus 90% svenskar om inte mer :P på horde side: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Defias Brotherhood. Någon annan som lirar där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Darksorrow är 95% svenskar / ally sidan dubbel ändrar.. Redigerat 28 Februari 2008 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Defias Brotherhood. Någon annan som lirar där? Nej, men på Ravenholdt. Som också är RPPVP. RP <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 inte så svårt att hitta svenska på Ragnaros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hur som helst, många Svenskar på Stormscale, iaf på Horde sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Defias Brotherhood. Någon annan som lirar där? Jag och min kompis för på defias Brotherhood, adda gothgath. Jag har en svensk guild där :P PS. jag är ally. Redigerat 1 Mars 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Shattered Hands PVP horde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Spela horde på en realm som är med i Misery. Gör absolut inte en char på Frostmane (eller en annan full realm), det laggar sönder för oss, helt fullt ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag spelar på Ravenholdt, som också är med i misery :o Tänk om vi har träffats i en BG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Cyclone är den hårdaste battlegroupen, börja på någon av de servrarna om du är intresserad av pvp :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg