Hoppa till innehåll

Behöver En Ursäkt


Gäst Justfiwi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Låt han spela då din jäkla egoist?

Men om du ska svara så, håll klabben istället!

han söker ursäkter, ej svar på att han ska låta han spela.

SVARA på ämnet, inte hur dåligt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

playtime WTF? vem bryr sig om det

 

plus jag tycker det är ganska onödigt att han ska köpa wow och tbc sen wrath of the lich king

 

bara för att du inte vill låta han spela det med sen gamecard och en massa skit t. ex fast hotkeyboard onödiga prylar

 

nä har inte ni typ 1 timme ivar sen den andres tur så så slipper du att det stör dig!

 

och så får du väl passa på att gå en instance när han går på nån träning då det e så jag får eq och money^^ (jag delar ej wow bara att syrran ska ha datorn iallefall^^)

 

så jag tycker visst låt han PROVA dom tröttnar fort när dom inte fattar vad dom ska göra och så är det du som kör 60% av tiden och hjälper han^^

 

min åsikt inte nåt jäkla NEJ du sabbar allt kolla 1g repair "WOW" tjänar ju det på 5 minuter

 

och om man blir gankad så förlorar man inte durability så det är bara o puckla på och om han inte vil betala mycket i repair ska du vara lock elr mage och cloth bärande klasser, Plate är en annan sak ska du veta^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men han är en nörd och vill spela, har själv 2 brorsor och när vi dela på 1 bra dator vare förjävligt, typ: nu ska jag spela!! men snart! Nej f*n! NU! MORSAN FÖR h*lvete! SÄG ÅT HAN! ...åt... VA f*n!

 

men iaf, om du ska ha en bra ursäkt för att han inte ska spela på datorn så jätte mycket, säg bara att man inte får dela account med mer än 2 pers och att köpa ett nytt kostar för mycket. BOOM!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men han är en nörd och vill spela, har själv 2 brorsor och när vi dela på 1 bra dator vare förjävligt, typ: nu ska jag spela!! men snart! Nej f*n! NU! MORSAN FÖR h*lvete! SÄG ÅT HAN! ...åt... VA f*n!

 

men iaf, om du ska ha en bra ursäkt för att han inte ska spela på datorn så jätte mycket, säg bara att man inte får dela account med mer än 2 pers och att köpa ett nytt kostar för mycket. BOOM!

Man får inte dela account med någon överhuvud taget :P men jag fattar din poäng XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GripenII

Fråga vilken level din bror är i. ( Om han är under 40 får han inte spela ^^ ( Körkort på Mount ))

Redigerat av GripenII
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Okej, förbannat många önödiga svar så som "Låt honom spela j*vla egoist" eller "Jag är snål" osv.

Han är inte min bror, han är min styv-bror. Och sådana gillar man inte, dom är störiga och tar allt plats.

 

Men jag delar mitt account med min RIKTIGA bror, så jag får väll typ ta svaret "Man får bara dela med 1 annan"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, förbannat många önödiga svar så som "Låt honom spela j*vla egoist" eller "Jag är snål" osv.

Han är inte min bror, han är min styv-bror. Och sådana gillar man inte, dom är störiga och tar allt plats.

 

Men jag delar mitt account med min RIKTIGA bror, så jag får väll typ ta svaret "Man får bara dela med 1 annan"

 

Men det är bara att säga att han itne får. Säg att han förstår. Säg att du har betalat pengar för att spela det och om han råkar förstöra så har du typ slängt bort pengarna. Det är inte så svårt att säga nej faktiskt. Du behöver ingen j*vla ursäkt egentligen då det är ditt spel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Be honom dra åt h*lvete. Simpelt.

 

 

Edit:

 

FÖRBANNADE CENSUR-SYSTEM! SLUTA CENSURERA MINA j*vla SVORDOMAR! NU!

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg åt honom att dina kompisar kommer whispa dej (Du har säkert många eftersom du är så omtänksam xD ) och att han kommer svara dumt, och de kommer att misstänka nåt och det kommer läcka ut och Blizzard får veta om en vecka PGA dumhuvuden och du och din bror blir bannade.

 

Om han vill ha egen gubbe så säger du åt honom att han kan få spela när han blir gamlare tex efter 1 o ett ½ år så han lär sig och kan lite bättre Engelska så han inte skämmer ut sig totalt. Och så säger du att ni har datorbrist med bara en dator och ett acc, går ju inte att dela på 3 för (Säkert censurerat, ingen vits).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...