Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ska nog sälja mitt Ps2 och köpa någon av dom här men vilken?? Dom som vet lite bättre om konsollen kan väl berätta vilken som är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ska nog sälja mitt Ps2 och köpa någon av dom här men vilken?? Dom som vet lite bättre om konsollen kan väl berätta vilken som är bäst :D Köp xbox2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Nja kanske! Ska välja bland Xbox 2, PS3, PSX och det nya GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 psx är ju det första playstationet :huh: jag ska nog köpa ps3 eller xbox2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 N5 asså nya gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 N5 asså nya gc Ja.... Man får ju hoppas att det kommer ett bra Zelda Sple till det! psx är ju det första playstationet :huh: Nej! Det kommer ett som heter PSx som kan bränna DVD! Jag tror det iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 psx är ju bara en uppgraderad ps2 så ps3 tycker jag, du kan ju spela dina gamla ps2 spel på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 PS3. Nintendo får nog ta ett stort lån om dom ska hinna ifatt Sony. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja jag tror att jag säljer PS2 och köper PS3! Kommer det nyare handkontroller till det lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 förmodligen, dom kommer säkert lägga till andra knappar och mer justerbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 förmodligen, dom kommer säkert lägga till andra knappar och mer justerbar mmmm....Har dom ingen bild på den lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Läs min signatur så förstår ni vad jag tycker du ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg