Hoppa till innehåll

Age Of Empires 2 Conquerors/age Of Kings Turnering

Pedemaster

Rekommendera inlägg

Hej! Jag ska creata en age of empires 2 conquerors/age of kings turnering med åtta spelare. Eller sju personer kan spela med för att ja ska också spela. Jag ska själv vara Spanish. Vi kan alla tillsammans komma på en tid om när vi ska börja. Jag har skrivit age of kings och conquerors. Jag har gjort det för att ja vill se om dom flesta vill spela age of kings eller conquerors och om det t.ex blir 7 spelare först som tycker att vi ska spela age of kings så blir det age of kings eller tvärt om. Men om de blir age of kings så ska ja va Perisans. Vi ska spela Random map. Så de ja nu vill att ni ska hjälpa till med (alltså ni som ska va med och spela) är att ni skriver vilket lag ni ska va, om ni tycker hälst att vi kör age of kings eller conquerrors och om de ska va lag i Random map matchen och hur många lag i sånna fall asså typ 2 vs 2 vs 2 vs 2 eller 4 vs 4 eller 3 vs 3 vs 2 och så väl. Eller om de inte ska va lag. Och skriv tiden när ni tycker vi ska spela. Skriv och berätta. Tack :D

Redigerat av Pedemaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...