Hoppa till innehåll

Tv:en Sabbar Spelen.


GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Innan körde jag på en 42 tums plasma tv, och allt gick bra och såg bra ut med hd kvalla om nu de ger nåt.

Fast då bestämde föräldrarna sig för att flytta upp den till övre våningen , och flytta ner 52 tums tv:en.

(som inte är plasma.)

Och nu när jag lirar t.ex. halo3 så ser jag mindre än jag ska (bara halva vapnet, lite av kartan försvinner m.m) jag ändrar lägget på tv:en till alla olika fast varenda en är helt tokiga, och jag väljer då den normala igen bytter istället inställningarna på xboxen (bytte från 60 till 50 va de nu hette.), fast då funka såklart inte alla spelen.

Så hur kan jag göra ? alternativ att flytta upp xboxen finns inte med på kartan.

 

ps: jag kan inte tv så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kollar på sladden som sitter från xboxen till teven där nånstans finns det en grej som du ändrar mellan hd eller icke hd. Om nu tv inte var hd så testa att ställ in den på det. Sen 60 hz borde alla tv apparater ha som inte är för gamla. Jag har det på min ganska lilla vanliga icke plattskärms tv. Kolla igenom inställn ingarna igen på xboxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag uppskattar den hjälpen jag har fått, men tysonayt sade "Är det en widescreen TV, om inte får du ta och ändra det i inställningarna på boxen" och då slog de mig att jag hade nog inte använt widescreen så nu ser jag istorsätt allt, Tack till alla, ni kan låsat nu.

 

Ps: känner mig lite korkad som öppna ett nytt ämne för den lilla simpla missen av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...