klister92 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 har ni nått tips på hur jag aka klara rock and roll all nite? expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii?Snart kommer dom ha en betalnings grejimoj (lol) som man betalar kanske 30:- varannan månad för gh 3 låtar och MYCKET mer. Ryckten säger att dom även ska göra ett online RPG spel över Wiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii?Snart kommer dom ha en betalnings grejimoj (lol) som man betalar kanske 30:- varannan månad för gh 3 låtar och MYCKET mer. Ryckten säger att dom även ska göra ett online RPG spel över Wiit Det där med online RPG måste vara svårt när man ska snacka om dom inte skaffar head-set eller nått keyboard till wii :o till Rock'n'roll all night problemet testa med att öva där du förlorar på practice eller så fortsätter du bara försöka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Klarade Slow Ride idag, kör förövrigt på Medium/Hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 jag har klarat till den sjunde på både hard och expert men jag klarar inte Before I forget den är omöglig för mig Ps har klarat nästan alla låtar på expert genom Quick play dessutom, f*n vad solot på One är överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii? Snart kommer dom ha en betalnings grejimoj (lol) som man betalar kanske 30:- varannan månad för gh 3 låtar och MYCKET mer. Ryckten säger att dom även ska göra ett online RPG spel över Wiit Det där med online RPG måste vara svårt när man ska snacka om dom inte skaffar head-set eller nått keyboard till wii :o till Rock'n'roll all night problemet testa med att öva där du förlorar på practice eller så fortsätter du bara försöka ^^ Jag har ett keyboard kopplat till mitt wii :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Klarade Hit With Your Best Shoot idag också. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 LOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!! Ja har bara låten mot lou kvar på Expert :Phar du klarat TTFAF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Fastnat på Tom Morello boss battle på expert. Aldrig varit bra på dem där jevlans boss battles :< på hard har jag fastnat på knights of cydonia.. dock klarat den på quickplay ;D Heavy Metal Lady <- på expert, en grym låt för alla (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Onödig tråd?lol spam, nej den är inte onödig. Har inte kört på ett tag men ska nog det och TTFAF är skiiit kul att spela... på practice dårå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Jag suger på GH3 jag spela bara på medium. Men jag har testat på hard det är ju svårt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.