Pelleelle Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 ja förstår dej =/ a sitter ju fast på paint it black på expert, ja blir trött i fingrarna som börjar gå långsammare =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Lite off-topic men eftersom det är om gh3 kan jag fråga ändå.. Kan man köra online på wii-versionen? Jag och en kompis undrade det idag när vi såg det billigt i en affär.. (har till ps2) On-topic: har inte klarat någon expertlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Lite off-topic men eftersom det är om gh3 kan jag fråga ändå.. Kan man köra online på wii-versionen? Jag och en kompis undrade det idag när vi såg det billigt i en affär.. (har till ps2) On-topic: har inte klarat någon expertlåt Ja det kan man ju via wifi. Det kan du titta på fodralet om wifi märket är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 ja kör online varje gång ja spelar gh3 sen i förrgår då ja fick igång internettet på mitt wii :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 har nästan klarat hela expert fast jag kör på 360, brukar vinna när jag kör dragonforce pro face-off expert online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 ja förstår dej =/ a sitter ju fast på paint it black på expert, ja blir trött i fingrarna som börjar gå långsammare =(Ja själv sitter jag fast på: rock you like a hurricane och Holiday in cambodia på expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 jag har typ klarat 10 låtar nu på expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ja, jag kör på expert. :) Min favoritlåt är Impulse, klarade den nyss på fem stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Klarat ungefär 12-15 låtar på Expert, fast till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 är i 5:e gruppen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja har klarat typ 20 låtar på expert. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja har klarat typ 20 låtar på expert. XD Som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.