Svampen2 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 om man har båda dom biljetterna kan man fånga lugia,ho-oh,deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) du en fråga! Hur många pokemon ska man fånga för att få togepi på Leafgreen? Redigerat 9 Mars 2008 av ZiLbOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragoncrozer Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Men en fråga, om man vill ha logia och ho-oh så måste man ladda ner tiket från nintendo event...eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 det finns ett fusk eller en kommentar vid fusken där det står att man måste trada med en kompis och göra nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragoncrozer Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 så myket vet jag men jag undrar om det går att få dom utan hjälp av andra... missupfatta inte jag vill ha hjälp men ändå inte... om någon fattar vad jag menar så skriv ett PM till mig för jag fattar inte sjalv... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg