neVah Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Är det sant att epic flying skill kommer kosta 2500g vid nästa patch? Nån som vet när patchen kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Nej det kommer den inte göra. Den kommer kkosta lika mycket som den gör nu. Och patchen kommer nog ut inom 2 månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 palla att den inte kommer bli billiare -.- prot warrior tare år farma pengar me förutom daily questen :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 palla att den inte kommer bli billiare -.- prot warrior tare år farma pengar me förutom daily questen :/Det var därför de la till dailyquesterna.Man kan även använda sig av sina yrken att tjäna pengar på. Eller helt enkelt specca om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om priset ändras så måste ju dom som har epic flying (jag) får nån ersättning för dom där 2500g vi kunde ha sparat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Ett svar; NEJ! Dom kommer inte ändra kostnaderna ;) Nog enkelt att skaffa pengar ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om priset ändras så måste ju dom som har epic flying (jag) får nån ersättning för dom där 2500g vi kunde ha sparat.Jo jag håller med, nu råkar det va så att jag inte har flying mount ;( men skulle man ha pungat ut 5000g så vill man gärna ha tillbaka 2500g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 det är ju som att säga att alla som dingat 70 innan dom gjorde exp från 1-70 lägre ska få tillbaka den exp som gjort mer än dom som dingar nu, eller få de när wotlk kommer ut, eller att man köper large prismatic shard i AH för 50g i AH sen nästa dag äre värt 30g, ska man ha tillbaka 20g då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 I 2.4 kommer de inte sänka priset, däremot i Wrath of the Lich King. Precis som de gjorde med Epic Land Mount i TBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om priset ändras så måste ju dom som har epic flying (jag) får nån ersättning för dom där 2500g vi kunde ha sparat.Då ska de som slitit för och fixa pre quest till SSC, TK, MH, BT få tillbaka sin speltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Om priset ändras så måste ju dom som har epic flying (jag) får nån ersättning för dom där 2500g vi kunde ha sparat.Då ska de som slitit för och fixa pre quest till SSC, TK, MH, BT få tillbaka sin speltid. de fick/får ju en fräsch rank istället. btw hörde att looten från world bosses ska bli boe. kan någon bekräfta? pallar inte läsa patchnotes :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Yepp. Doomwalker och Kazzak loot kommer vara BoE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg