Garone Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Och så kommer det droppas en extra tier token från alla tier-droppande bossar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 mm, och extra badge of justice's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 kommer bli en go' patch. upp till bevis för de 300 nya kaxiga kineserna på min server. ska förstöra för dem 24/7 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 kommer bli en go' patch. upp till bevis för de 300 nya kaxiga kineserna på min server. ska förstöra för dem 24/7 B) E V O? Dom transferade just till Shattered Hand ju, och alla är nästan bara Kineser. Horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Patch 2.4 kmr medföra en ny instance och en ny raid och båda är på ny ö utanför eastern kingdoms. Tror att ön kmr vara lite som silvermoon city å eversong woods likaså för instancerna. Kael'thas kmr att finnas med i en av instancerna oxå, dock ser han lite annorlunda ut nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Patch 2.4 kmr medföra en ny instance och en ny raid och båda är på ny ö utanför eastern kingdoms. Tror att ön kmr vara lite som silvermoon city å eversong woods likaså för instancerna. Kael'thas kmr att finnas med i en av instancerna oxå, dock ser han lite annorlunda ut nu.Han kommer vara i sin broken form. D.v.s man kommer kunna 5-manna han. Samt att man kommer kunna döda Kil'Jaeden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 kommer bli en go' patch. upp till bevis för de 300 nya kaxiga kineserna på min server. ska förstöra för dem 24/7 B) E V O? Dom transferade just till Shattered Hand ju, och alla är nästan bara Kineser. Horde. korrekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg