Gäst svenomar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Ja, som de flesta vet är sommaren full av olika musik-festivaler. De största står i tråd-beskrivningen. Jag ska på WTAI verkar det som just nu. Annars verkar Sweden Rock och Peace And Love ha ganska bra band också. Enjoy! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Får se om jag drar på Sweden Rock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Förhoppningsvis åker jag till Metaltown 27-28 Juni, sjukt många bra band spelar där i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 West coast riot vore nice o åka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ska förhoppningsvis dra till Metaltown också, bara vart där en gång förut, när Rammstein, Dark Tranquility, Apocalyptica mm. var där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Arvika ffs. Eller jag har aldrig vart pånån festival men säger arvika ändå när jag bor där =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 tillfället fel på mitt google.se den har utsats för slö användra, darför tänker ja fråga om Links te SR sidan, samt metaltown, och dom andra men SW o metaltown pl000x :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 tillfället fel på mitt google.se den har utsats för slö användra, darför tänker ja fråga om Links te SR sidan, samt metaltown, och dom andra men SW o metaltown pl000x :) Har du provat att bara skriva in festivale och lagt till .com eller .se efter? Men här har du iaf: Sweden Rock: http://www.swedenrock.com/frameset.cfm?newLanguage=1 Metaltown: http://www.metaltown.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Skulle gärna åkt till Wacken open air! Världens största Metal festival komemr ditt Sjukt mycket folk varje år.. men är tyvärr för liten! www.wacken.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vill åka till Peace And Love och se hellacopters och mando diao men får troligen inte.. :( Lol, båda de kommer ju till WTAI också :D. Jaha :lol: Caesar's Palace kommer också till peace and love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.