jonte98 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Skrivet 28 Februari 2008 ok i förgår klarade jag not vid namn:Dot hack part 1 och det här spelet är väldigt intrseant jag ska köpa alla 4 parter(rekomenderar 10 år eller högre)men om någon annan har spelat de andra 3 parterna kan ni skriva om det under och säja vad ni tycker om dom :huh: Citera
TheGreatest Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Skrivet 28 Februari 2008 NOOO!! du råkar inte spela gladiatus och vara inne på det forumet? :( du får gärna ta reda på vad spelet heter.." ok i förgår klarade jag not vid namn:Dot hack part 1" tror inte det är hela namnet...om det nu är det så verkar ju spelet mer vara ett mini spel... Citera
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Okej.. Edit:jag trodde det var i spamforumet.. :_ Redigerat 28 September 2008 av RHCP Citera
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 heter .hack//root, .hack//infection etc. Finns some anime och manga, dom är ganska bra faktiskt. Citera
Harold Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 Jag har läst mangan, och har kollat lite på internet om spelet.. Fast jag fattade inte vad man skulle göra . Citera
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 Animenarna(vad blir animes och mangas i bestämd form plural? :wacko: ) äger, manganarna likaså. Spelen ser smått mysko ut. Citera
oddy Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Skrivet 2 Mars 2008 Animenarna(vad blir animes och mangas i bestämd form plural? :wacko: ) äger, manganarna likaså. Spelen ser smått mysko ut. animerna och mangorna blir det i plural tror jag. Har faktiskt tänkt skaffa spelen nån gång då jag gillade mangan skarpt och även animen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.