jonte98 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ok i förgår klarade jag not vid namn:Dot hack part 1 och det här spelet är väldigt intrseant jag ska köpa alla 4 parter(rekomenderar 10 år eller högre)men om någon annan har spelat de andra 3 parterna kan ni skriva om det under och säja vad ni tycker om dom :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 NOOO!! du råkar inte spela gladiatus och vara inne på det forumet? :( du får gärna ta reda på vad spelet heter.." ok i förgår klarade jag not vid namn:Dot hack part 1" tror inte det är hela namnet...om det nu är det så verkar ju spelet mer vara ett mini spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Okej.. Edit:jag trodde det var i spamforumet.. :_ Redigerat 28 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 heter .hack//root, .hack//infection etc. Finns some anime och manga, dom är ganska bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag har läst mangan, och har kollat lite på internet om spelet.. Fast jag fattade inte vad man skulle göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Animenarna(vad blir animes och mangas i bestämd form plural? :wacko: ) äger, manganarna likaså. Spelen ser smått mysko ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Animenarna(vad blir animes och mangas i bestämd form plural? :wacko: ) äger, manganarna likaså. Spelen ser smått mysko ut. animerna och mangorna blir det i plural tror jag. Har faktiskt tänkt skaffa spelen nån gång då jag gillade mangan skarpt och även animen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.