Orcdodarn Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 hej. min storasyster sålde jultidningar nu i jul och fick en wii. men min kompis fick bara en ful lampa. jag undrar, om det är bra att sälja jultidningar? har nån gjort det? vad får man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 min syrras kompisar som är tvillingar och deras lillebror får alltid högsta priset ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag sålde jultidningar förut, fick några hundra kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag har sålt det förut, man kan få pengar, konsoller, allt möjligt. Fick en minimoto en gång. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Också sålt. Brukar få in 500~ kr + nån grej värd 1000:- Senaste jag sålde så fick jag en Ipod nano Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orcdodarn Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Jag sålde jultidningar förut, fick några hundra kr. tycker du att det var värt det? vilka sålde du för? Redigerat 29 Februari 2008 av Orcdodarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag sålde åt WWF (Som inte är jultidningar men ändå det är samma sak) och fick ca 500kr och en radio som jag sålde till en jag känner för 100kr.^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Jag sålde jultidningar förut, fick några hundra kr. tycker du att det var värt det? vilka sålde du för? Jao, det var det väll. Tror att jag sålde för alla 3. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Jag sålde och fick en minimoto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 jag har sålt och jag fick typ 1000kr och heelys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 har väll sålt någon gång.... fick väll några 100kr en dvd spelare och en bubbelmaskin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 tja man tjänar ju men det är inte många som vill köpa på grund av det höga priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg