gamegeek Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ok, jag har nästan klarat alla uppdrag ut zero updragen dom e sjukt dryga och tillslut dampar man det nån som har tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenne Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 vilket är det u har fasnat på dåå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gangster4Life Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ok, jag har nästan klarat alla uppdrag ut zero updragen dom e sjukt dryga och tillslut dampar man det nån som har tipsDet finns väl 3 Zero uppdrag Du behöver bara göra de två första den tredje är bara ett bonus uppdrag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 det är 3 zero uppdrag som man ska klara Air Raid Supply Lines.... New Model Army. bästa tipset är att bara gör dom tills man klarar dom,dom är inte alls svåra. ni ger upp för lätt killar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 vad är det för uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 om det e det uppdraget då man ska skuta ner plan med minigun så skriv in fusket spräng alla bilar. du sprängs alla plan som du ser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Vad jag vet so aer alla bonusuppdrag! (PS. jag kan inte skriva de tre sista bokstaeverna i alfabetet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg