zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Min är typ Burn och Euro shopers(för den är billig xD) Jag gör ingen omröstning för jag känner inte till alla energi drycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Det vore ett jävligt jobb att rada upp alla energidrycker som finns i en omröstning. Inte nog med att det inte får plats. Dricker sällan energidrycker. Dricker hellre lite juice och äter en banan, men visst, det händer att jag köper en energidryck ibland. Då jag gör det köper jag Franks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Jo juice är nice! Jag har aldrig smakat Franks faktist. Det ärtyp aldrig nån som skriver på mina trådar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Magic 320 RED Inte gammla vanliga tråkiga smak som andra drycker, det är mer fruktsmak osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 X-Ray Kanske?dricker inte nå ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag brukar dricka Hustler men inte ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Vart bor du? :o (måste veta vart man kan få tag på hustler! :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 gills jolt cola som energi Dryck? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jolt..? Fullt med Koffein och grejer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Dricker inte energi dryck. Men om Jolt räknas så är det den. Sen är det Red Bull (inte druckit nån annan :x ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 humm, här får man tänka lite, har ju blitt några burkar på lanen :P 1 jolt om det räknas 2 franks 3 red bull 4 hustler 5 någon jag inte kommer ihåg vad den heter :/ nåt med 40 degrees nort 60 degrees west... nåt sånt iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 x ray för den är så billig :P men burn smakar bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.