Dretskit Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Red Bull är ju godast men den är så dyr så jag brukar köpa Power King för den är typ lika god och billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Hustler... men hur kan du dricka burn?! när ja drack den fick ja typ huvudverk på 1min, + alla dom 4 som ochså drack,,, oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ermmm...ED Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 När jag drack burn kände jag ingen större konstighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Burn och Redbull, redbull är dyr, men godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Power Horse :) Man fick det i skitsmå burkar i egypten, typ 15cl ^^ Men en sån dära mini-burk gav mig mer energi än någon annan energidrink. Jag känner aldrig någon skillnad med energi-drinkar förutom Power Horse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 burn är godast, men powerking är billigt och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jolt och red bull :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 inehåller jolt nå alcohol(stavning)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Jo för f*n, vi blir fulla som svin!!11!!1! lolffs Nej, ingen energi drick gör det i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hustler... men hur kan du dricka burn?! när ja drack den fick ja typ huvudverk på 1min, + alla dom 4 som ochså drack,,, oO Vissa personer har känsliga invider i sig och koffein kan va dåligt för vissa personer. inehåller jolt nå alcohol(stavning)?Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 min favo energi dryck är typ red bull fast tråkigt att den är så dyr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.